French tits, where are they??

The recent posts by member realclinteastwood have been deleted.

Next time you guys spot something like this, don't forget to submit a Report.

We're all French, lol. On est tous français, mdr.
Technically, you are correct. Many Caucasians are of mixed nationality that include French.

I myself, am half Italian. With the rest being French, Scott, Dutch, German, Austrian, Irish and English.

But, that doesn't mean we all speak French.

Though, I do love a good Russian :devilish: session (tit fucking to those who don't know that).

Par politesse pour les autres membres, poursuivons en anglais svp

To be fair to the other members, let's talk in english please :)
Thank you. (y)

But, other languages are welcome, so long as there is an English translation.
 
Slightly off-topic but is there a way to make a group convo for all the French people ? I'm curious about what part of the country my fellow french boob lovers live :)
 
Slightly off-topic but is there a way to make a group convo for all the French people ? I'm curious about what part of the country my fellow french boob lovers live :)
We can do it here :) living in ALSACE myself
 
for a guy using one of my pics as his avatar, i would think you'd know my models better than this ! :)))
It's Dalila, and no she's not French, of course.
https://xx-cel.com/free-tour/model.php?model=Dalila

I must have been too dazzled by some of the other women to remember her. There's an awful lot of content for me to recall every girl xD

It's a great site by the way. One of my favourites!
 
Salut moi je suis de strasbourg.

J'ai rencontré un max de nanas sur adopteunmec, et c'est très rare que les nanas qui ont de gros seins le montre, elles font souvent tout pour le cacher sur leurs photos. Un peu comme si c'était une honte.

Je me souviens avoir parlé à une nana qu'un pote à moi avait rencontré sur adopte. (lui n'est pas attiré par les gros seins) et elle me disait que sur son profil adopte elle ne montrait que son visage, car elle ne voulait pas être réduite à la taille de ses seins et que ça lui permet aussi d'éviter tous les "pervers" qui lui demande cash son tour de poitrine, un peu comme si elle avait honte de ses gros seins.

Je l'avais trouvé un peu conne, surtout qu'elle avait une tète assez moyenne, en plus elle se plaignait qu'elle avait du mal à trouver des mecs sur adopte.

hi i am from strasbourg. I used a lot adopteunmec.com, and there is some big boobs girls on the site. But you can't see them, as they don't want to show their curves. Like it s a shame for them.

I remember talking to a girl i know with big boobs, and she says that she doesn t want to be reduce to her boobs size, so she doesn t want the men to see it on her profile. Which is completely stupid because her face was not so nice. And she complained she doesn t find a guy.
 
Salut moi je suis de strasbourg.

J'ai rencontré un max de nanas sur adopteunmec, et c'est très rare que les nanas qui ont de gros seins le montre, elles font souvent tout pour le cacher sur leurs photos. Un peu comme si c'était une honte.

Je me souviens avoir parlé à une nana qu'un pote à moi avait rencontré sur adopte. (lui n'est pas attiré par les gros seins) et elle me disait que sur son profil adopte elle ne montrait que son visage, car elle ne voulait pas être réduite à la taille de ses seins et que ça lui permet aussi d'éviter tous les "pervers" qui lui demande cash son tour de poitrine, un peu comme si elle avait honte de ses gros seins.

Je l'avais trouvé un peu conne, surtout qu'elle avait une tète assez moyenne, en plus elle se plaignait qu'elle avait du mal à trouver des mecs sur adopte.

hi i am from strasbourg. I used a lot adopteunmec.com, and there is some big boobs girls on the site. But you can't see them, as they don't want to show their curves. Like it s a shame for them.

I remember talking to a girl i know with big boobs, and she says that she doesn t want to be reduce to her boobs size, so she doesn t want the men to see it on her profile. Which is completely stupid because her face was not so nice. And she complained she doesn t find a guy.

Super , quelle taille de poitrine faisait t'elle ??

super , what size breast ?
 
Salut moi je suis de strasbourg.
J'ai rencontré un max de nanas sur adopteunmec, et c'est très rare que les nanas qui ont de gros seins le montre, elles font souvent tout pour le cacher sur leurs photos. Un peu comme si c'était une honte.
Je me souviens avoir parlé à une nana qu'un pote à moi avait rencontré sur adopte. (lui n'est pas attiré par les gros seins) et elle me disait que sur son profil adopte elle ne montrait que son visage, car elle ne voulait pas être réduite à la taille de ses seins et que ça lui permet aussi d'éviter tous les "pervers" qui lui demande cash son tour de poitrine, un peu comme si elle avait honte de ses gros seins.
Je l'avais trouvé un peu conne, surtout qu'elle avait une tète assez moyenne, en plus elle se plaignait qu'elle avait du mal à trouver des mecs sur adopte.
hi i am from strasbourg. I used a lot adopteunmec.com, and there is some big boobs girls on the site. But you can't see them, as they don't want to show their curves. Like it s a shame for them.
I remember talking to a girl i know with big boobs, and she says that she doesn t want to be reduce to her boobs size, so she doesn t want the men to see it on her profile. Which is completely stupid because her face was not so nice. And she complained she doesn t find a guy.
Tout pareil que toi :)
Same here :)
 
Last edited by a moderator:
Top